03:40 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فولادی ها

دو نکته مهم برای دستیابی به بالاترین سود در بورس
نماد برتر- سرمایه گذاران همواره باید بر اساس آمار و واقعیت های اقتصاد و بازارهای مالی به معامله بپردازند. در این راستا به دفعات به دو جمله ساده تاکید داشته و دارم؛ در گام نخست پرتفوی یک سهامدار از توزیع مناسب برخوردار باشد؛ سهامی را انتخاب کرده باشد که از ارزش بازار بالا برخوردار بوده، سهام شناور مناسبی داشته، دارایی محور و صادرات محور باشد. در گام دوم نیز حدود ۱۰ سال از حضور و معامله آن در بازار سرمایه گذشته باشد.
پیش بینی بانک مرکزی از ادامه نزول ارز و اعلام بهترین دلیل برای اثبات
نماد برتر- طبق اعلام بانک مرکزی ریزش حدود ۲۵ درصدی نرخ ارز طی یک هفته در بازار بهترین دلیل برای اثبات تاثیر گذاری کاهش ریسک های غیراقتصادی بر افت قیمت بازار است.
خالص خرید ۱۰هزار میلیارد تومانی در کارنامه حقوقی ها
نماد برتر- بورس تهران در حالی نخستین ماه پاییز را با زیان ۱۱.۵ درصدی شاخص کل سپری کرد که در این ماه سهامداران عمده بیشتر در نقش حمایت کننده ظاهر شدند و با خریدهای قابل توجه خود در نهایت حدود ۱۰هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود افزودند. در این میان بخش عمده ای از خرید حقوقی ها در دو گروه بانکی و فلزات اساسی متمرکز بود.
انتقاد گسترده مدیران و فعالان بورس از رویکرد وزارت صنعت در قیمت گذاری فولاد
نماد برتر- پیرو انتشار پیش نویس تازه ترین تصمیم وزارت صنعت مبنی بر تعیین کف و سقف غیرمنطقی قیمت فولاد این اقدام با انتقاد گسترده فعالان بازار سرمایه، صنعت فولاد و اعضای شورای عالی بورس روبرو شد.
نقش پررنگ بورس کالا در انقلاب بازار سرمایه
نماد برتر- علیرضا عسگری مارانی پیشکسوت و خبره بازار سرمایه با انتشار یک فایل صوتی، دیدگاه خود در خصوص تحولات اخیر بازار سرمایه را اعلام کرده است. عسگری مارانی که معتقد است «انقلاب بازار سرمایه» در اقتصاد ایران رخ داده است، از زاویه ای متفاوت به رویدادهای ماه های اخیر نگاه می کند.
رشد ۴۱ درصدی فروش شرکت‌های معدنی در بورس
نماد برتر- آمار مورد بررسی در پنج ماهه امسال مربوط به ۷۴ شرکت معدن و صنایع معدنی حاضر در بورس تهران، میزان فروش ۹۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد و مجموع فروش فروردین تا مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال این شرکت‌ها جهش ۴۱ درصدی را ثبت کرده است.
پتروشیمی‌ها ارز می آورند یا نه!؟
پایگاه خبری راد: قصه پر ماجرای عرضه ارز صادراتی توسط شرکت‌های پتروشیمی در سامانه نیما تمامی ندارد و با اینکه پتروشیمی‌ها با ارائه آمار و ارقام می‌خواهند آخر خط این ماجرا نقطه بگذارند، هربار یکی از فعالان اقتصادی فصل جدیدی را در این قصه باز می‌کند.
صفحه قبل | صفحه بعد